אין כמו שטיח למראה בית חם, ולאווירה ייחודית

השטיח מגדיר אזור וחלל, מחבר אלמנטים שונים יחד ומעניק תחושה חמה וביתית תוך כדי אמירה עיצובית שמאפיינת את טעמם של בעלי הבית, ונותנת לו ביטוי.

אחד הטרנדים החמים בעולם השטיחים השנה הוא שטיחי הטלאים

שטיח טלאים יכול להתאים לכל בית, לפי מידה, צבע וסוג החומרים והעבודה. בעזרת בחירה נכונה של האלמנטים הללו ניתן להוסיף לכל בית תוספת עיצובית עכשווית מבלי לעשות מהפכות ולהוציא הון.

שטיח הטלאים הוא התפתחות של שמיכת הטלאים

שמיכות הטלאים נתפרות מדור לדור לעתים במשך עשרות שנים, ולאחר סיום תפירתן אין הן מסיימות את תפקידן אלא מועברות בדבקות לדורות הבאים.  אל כל שמיכה חוברו ונתפרו מכלול של חוויות וזיכרונות אל תוך בד אחד.  כל שמיכה היא בסופו של דבר יצירת אומנות משפחתית, פריט משפחתי יקר ערך, שנושא בתוכו היסטוריה שלמה של מערכות יחסים, אהבות, ומורשת של המשפחה היוצרת אותו.

החיבור בין העולם העכשווי, והאהבה לווינטג’ הביא ליצירת שטיח הטלאים

זהו מוצר מעניין וייחודי ביותר שמוסיף אופי לכל בית.  ישנם סוגים שונים ומעניינים של שטיחי טלאים. הייחודיות של שטיחים אלו היא שאין שני שטיחים זהים זה לזה. כל שטיח הוא ייחודי, אישי ובעל סיפור מעניין.


גם הייצור של שטיחי הטלאים שונה מהייצור התעשייתי של היום, ואישי הרבה יותר

השטיחים נרקמים בשילוב חתיכות של שטיחים שונים. בחלקם בולט התפר של החיבור בין חתיכה לחתיכה. אחרים מנסים לאחד את הטלאים בכך שמעבירים את השטיח צביעה אחידה או טיפול מסוים אשר משווה לו מראה אחיד יותר, חדש יותר.

שטיח הטלאים הוא הרבה יותר מאוסף של שטיחים קטנים המחוברים להם יחדיו

בכל שטיח מופעלת חשיבה על דוגמה וטקסטורה, על תפירה וחיבורים ועל המראה הכולל שיהיה שונה משטיח לשטיח ויאפשר שילוב בכל בית בצורה מתאימה שהולמת את המראה והסגנון הכלליים.